Make it F*A*B!!!

"Jättetåkigt" var ett ord, myntat av barnbarnet som genast fick en ny betydelse för mig.
 
Nu applicerar jag det på mycket!
Jättetåkigt vill man ju inte ha...jättetåkigt vill inte JAG ha..!
 
Allt som jag själv kan påverka kommer jag från och med nu försöka göra FABOULUS!!!
 
Tänker börja med barnbarnens "lekhörna" - för den är definitivt jättetåkig och inte alls passande små kreativa energi-knippen pigga på lek!
 
Såhär ser den ut nu. Efter utrensning av jättetåkiga leksaker och böcker...Kanske kommer den inte att finnas på samma ställe ens...eftersom "glåmet" uppstod där...
Bild. Helt OK och behändigt kanske - men FAB...no way!
Återkommer med en mer fantastisk "hörna" längre fram...
 
/B
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0