"Dit det far - dit far det!"

Tänka sig...jag som sålt Avon och därefter Oriflame. Varit en högst medelmåttig användare av diverse "skönhetsmedel" men ändå så intresserad. Av nya dofter. Av krämer som gör att huden skimrar. Av hårbalsam och glansspray och allt annat som antas kunna göra underverk hos en annars så alldagligt glåmig och stripig vardagsmänniska!

Nu är jag här (se bild nedan...)...och det känns mycket bra!



PST! Visste väl att det var något jag glömt lägga fram. Dr Hauschkas läppstift! Fast nu är det mitt!  :-) Känns lent och fräscht på läpparna och har en diskret färg (brunrosa) som passar mig i vardagslag.


Ha det fint!


/B



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0