"Renhårigt"

Schampon är ganska starka. Jag var själv väldigt skeptisk när jag hörde att man kunde tvätta håret med balsam. Med balsam! Tjejen som tipsade mig hade ett underbart hår men...
Nu har jag hållit på med detta länge, länge...och känner att detta är bra!
 
Gärna ett balsam från hälsokosten. Ja...det är rätt dyrt men också dryyygt!
Man ska i varje fall undvika balsam som innehåller siliconer om man tvättar med balsam över tid.
 
Nedanstående kan jag rekommendera...
 
 
/B



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0