Rensa pausa rensa pausa rensa pausa...

Ikväll...för solen strålar...ska jag nog ta itu med flyttkartongerna d v s de som stått hel-, halv- eller 3/4 fyllda ett tag. Eftersom jag inte behövt rota i dem kommer ju funderingar krypande om det är saker som verkligen behövs?
 
Det är klart - kartongen med vinterkläder KOMMER vi ju att behöva om några månader...
Barnböcker och en del DVD är dyrgripar som ska med...
Mina hattar. 
Lite tavlor...
 
Jag för säkerhets skull går jag igenom dem med mina strängaste glasögon - någon gång sent ikväll...
 
Nu ska vi ut i naturen...
 
Ha en jättefin dag alla "rensare"!
 
/B
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0