Garderoben...igen

Eftersom jag fortfarande är bortrest har jag inte haft möjlighet att bearbeta garderoben. Insåg väl också redan tidigt att det jag har där (och lite utspritt...) är nog det som jag "måste" ha.
Inser alltså att jag inte kan fullfölja första grejen i Ekomorsans utmaning men att jag naturligtvis fortsätter köpstoppet.
Tar nya tag med utmaningen som gällde pyssel/arbetsrum...
/B
Mattlo
2012-05-20 @ 10:35:44
URL: http://mattlo.se

Ja, det du hade var ju inga överdrivna mängder direkt. :-)

Birgitta
2012-05-20 @ 10:40:27
URL: http://mindreprylar.blogg.se/

TACK för kommentaren och TRÖSTEN mattlo! Jag vet iofs att man inte behöver typ nio sjalar men å andra sidan gillar jag ju sjalar ganska mycket...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0