Inre och yttre rensning

Den yttre rensningen har ju pågått ett längre tag - den inre poppar upp då och då när man bestämmer sig för att leva sundare.
GODIS - hade jag tänkt upphöra med fr o m tisdag 22/5 då vi är åter från resan.
Så får man se en dylik i en blogg...med smak av päronglass och cola...SUCK!
/B
Eva
2012-06-04 @ 10:02:43
URL: http://www.rensaut.nu

Hihi! Det var roligt! Men är det inte en "skum" smak? Päron och cola?

Men håll ut! Jag håller också igen men det är jättesvårt. Jag behöver gå ner några kilo som satt sig kring midjan. Utsluter socker för det mesta men kan känna mig lite deppig när jag inte får äta chokladmuffins... Lycka till med ditt godisstopp!

Kram Eva




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0