Vår-rensning!

1 stor resväska 4 ölglas 1 ytterkruka 1 kudde 1 barnmadrass 6 boulekulor 1 pocket (har samlat på mig en del pockets och böcker som vid en närmare granskning inte hörde hemma hos mig...) 15 "delar" m a o. Propert ska det bli i förrådet...mer lättstädat in da house! UTMANAR ALLA vår-rensare, hel- och halvminimalister (Lilie?) - bloggläsare överhuvudtaget ...att maila och berätta om sin upprensning av prylar som bara irriterar, tar tid och plats! /B
Bilden: Strykjärn som användes professionellt anno dazumal...(apropå förrförra inlägget och B:s intresse för strykning och hur man kan få det mer hanterbart...)
Marie
2015-07-31 @ 09:14:54
URL: http://petitelife.spotlife.se

Jag har också börjat! Tänker mig det som ett projekt som pågår året ut. Du verkar ha kommit igång bra, kul att följa dig och få inspiration till mitt eget rensande.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0