New York, New York...

Inspirerad av Irene tänkte jag berätta om en av de f-å tavlorna i vårt hem. Precis som Irene tycker jag att det är lugnt och skönt med några tomma väggar.
Denna tavlan visste jag direkt skulle passa till vardagsrummet i vår nya lägenhet. Ljus soffa...ljusa väggar - den här skulle bli den ultimata färgklicken.
100x140 var inget jag kunde trycka ner i handväskan precis. Dessutom kostade den en slant! Nej, det var bara att ta maken vid hornen!
Maken som är mer konventionell och inte alls crazy som sin yngre hustru - nappade direkt!
Lyckan var stor - och den visade sig passa perfekt..! /B



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0