Dålig Feng Shui

ger blommor som tynar, har vissna blad etc.

Dessa orkidéer varken tynar eller skrumpnar men vill inte blomma!

Den ena har så tung blomrosett att krukan snart välter...

Nu åker dom...




/B

Emmi / Blauauge
2012-04-28 @ 23:24:05
URL: http://blau-auge.blogspot.com/

Jag förstår hur du tänker. Jag har faktiskt köpt två stjälkar med tyg-orkideer som jag sticker ner i blomman mellan blommningar. Annars ser de för trista ut tycker jag...

Birgitta
2012-04-29 @ 14:09:25
URL: http://mindreprylar.blogg.se/

Ja det är ju ett alternativ...Tack för kommentaren Blauuge!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0