Oh, oh, oh tjejer (samt Liv utan bil!) här är fler (färre :-) ) grejer...

Nej då - jag har inte slutat rensa - blev bara lite mycket kanske med upp till tre prylar per dag.Å andra sidan är jag en otålig natur som vill se resultat! Här kommer lite grejer igen...


41.



Bonad - som hängt i uterummet hela vintern. Nu tappat lite av sin tjusning och...ser den inte lite tufsig ut..? Nä - det får bli vertikalarkivet...


42.



Mysig lykt-prydnad som också hängt i uterummet ett par år. Lite stugkänsle-varning dock....Till Röda Korset!


43.



Top ("allt" heter ju top nuförtiden...). Kände mig sprallig i den - nu känns det mest omständigt (måste ha en tröja under, måste strykas nogsamt...Till Röda Korset!

44.



Leggings - helt OK...men inte för mig. Spirorna är snygga men jag känner mig "oklädd"! Till vertikalarkivet!


/B

jeanette sandelin
2012-04-27 @ 07:27:25
URL: http://jeanettish.blogspot.com

VAD är vertikalarkivet???

fråga mig först innan du slänger sååå snygga kläder :)

kram och go fredag önskar kärringen i dalsland//

Birgitta
2012-04-28 @ 08:31:27
URL: http://mindreprylar.blogg.se/

Vertikalarkivet = soptunnan.

Ha en fin helg, du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0