Ett rens om dagen....

      47.
 
 
En udda-assiett och en udda-tallrik från Orrefors. Haft lite svårt att göra mig av med dessa. Men som sagt - de är ju udda - och jag har ingen tanke på att försöka komplettera...
Till R K!
 
Pst! Nu känner jag mig stark! Fatta - det k-a-n inte bli många flyttkartonger den här gången heller...Vi är på väg..! I dubbel bemärkelse...
 
 
/B
Queen of Kammebornia
2012-07-10 @ 21:30:20
URL: http://queenofkammebornia.blogg.se

Smart att rensa, det bör man göra då och då...

Birgitta
2012-07-11 @ 07:15:22
URL: http://mindreprylar.blogg.se

Tack! Jo och helst aldrig "tappa fart". Det är ju otroligt vad mycket som kommer in - åtminstone innan man lärt sig tänka efter att "behöver jag verkligen det här"...

Tack för kommentaren och välkommen åter!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0