Motarbetad!

Jag försöker ju att fixa lite grann inför flytten på kvällarna, då tempot i huset är lite lugnare =) vissa saker är sånt som jag tycker är jobbigare än andra, så som ikväll då jag bestämde mig för att äntligen tömma gamla datorn och defragmentera (heter det så? ) hårddisken. Då hittar jag inte strömkabeln till bärbara hårddisken, gaah! Börjar då rensa bland sladdar och kablar, och bestämmer mig för att tömma min gamla mobil på bilder för att kunna göra mig av med den. Då funkar inte sladden mellan mobilen och datorn tydligen, gaah igen! När det gäller den försvunna strömkabeln så blir jag dock än mer motiverad att rensa mer för att ha koll på var varenda sak är! =)

/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0