Ny lista

Fortsatt rensning inför flytten:
 
* 1 matta (trasig)
* 1 par byxor (trasiga)
* 1 My Little Pony (kult, men plastig)
* 1 Barbie, 1 Ken, 1 häst (från min barndom, lite nostalgi, men inget jag egentligen tycker är så "bra" leksaker att spara till barnen.
* 1 aftonväska
* 1 köksduk
* 1 par kostymbyxor (inte min stil längre)
* 1 par ballerinas (världens finaste, men tyvärr aningen tighta)
* 1 blus/tröja (inte min stil längre)
* 1 drömfångare
* 1 sladd
* 1 ljuslykta
* 1 barnhjälm (sålt på Tradera)
* småjox, rensat "skräplådan" och verktygslådan, där kunde jag avveckla massor.
* 1 liten påse full med batterier ( jag byter något enstaka batteri, låt säga max 1 ggr per år, kanske varannat år, så då kan jag köpa ett nytt batteri eller två. Vill inte ha dessa hemma med småbarn i huset, även om de förvaras säkert.)
 
Även lämnat in 4 st busskort och fått pengar tillbaka på dessa.
2 plastkort (gamla träningskort) också klippta.
 
/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0