Uppdatering flyttrens

Nu är det ca 5,5 veckor kvar till flytt, inte mycket alls.
Lgh uppsagd, likaså el och bredband och liknande. Flyttfirma är bokat, biljetter köpta. Det som återstår är adress-ändring.
Har en del saker ute till försäjning, även lite till som ska upp som bortskänkes i sista-minuten.

UT:

* 1 pumptvålshållare
* 12 st penslar
* 2 st Orrefors ljusstakar, gåva till B =)
* 1 st barnbok (trasig)
* 1 stor byrå
* 4 st installations-CD
* 3 sladdar
* 1 halsband
* 1 trasig mobil
* 1 bärbar dator
* 2 kort klippta
* 30-tal barnplagg till min bror som väntar smått (ja inte just han men ni fattar-- ;) )

Lite nytt har jag lärt mig också, nämligen att rensa datorn på gammal information. Tydligen räcker det inte med att radera allt, informationen ligger kvar på hårddisken, det är bara "vägen dit" som man raderar. Med hjälp av en guide på nätet lyckades jag hitta ett program som städar rent allt, så att ingen information går att extrahera ur den gamla datorn.

/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0