Bra och mindre bra...

Har inte kunnat släppa detta med garderobs-rensningen. I veckan har jag sålt en klänning på Tradera, samt gett 1 halsband , två par örhängen samt en sjal till Röda Korset.Kan låta "småttigt" men det är just de små stegen som till slut gör en förändring när det har känts trögt...

Så nu borde garderoben innehålla 63 delar.

Detta ska sorteras in under BRA...


MINDRE BRA.
Längtar efter lite doft när jag ska smörja in mig, faller till föga och inhandlar Urtekrams Bodylotion Lavendel.
OK att köpstoppet inte gäller förbrukningsartiklar.Men jag hade skrutit med att jag först skulle använda upp den luktfria trista från ICA...


Nu får jag göra denna deal med er och med mig själv: jag använder tråk-lotionen till mer perifera delar och den ljuvligt doftande till mer närliggande själva luktapparaten..!?


Hursomhelst...ska ni ha en fin helg!


/B


Emmi / Blauauge
2012-05-27 @ 22:22:16
URL: http://blau-auge.blogspot.com/

Låter som en bra kompromiss! Fokusera på allt bra du gjort och gör och försök att inte hänga upp dig på att du föll till föga - det var ingen stor grej.

Birgitta
2012-05-28 @ 14:08:56
URL: http://mindreprylar.blogg.se/

Tack rara Emmi/Blauauge!

Eva
2012-06-04 @ 09:56:11
URL: http://www.rensaut.nu

Jag brukar köpa Body Mist på Body Shop. Det är lite lättare diskretare parfym som inte sticker så mycket i näsan. Den kan jag (nästan inte)leva utan!

Det är fantastiskt att du rensar så mycket!

Och tänk så glada de nya ägarna till sakerna blir!

Keep up the good work!

Kram Eva




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0