Rensningen fortskrider så sakteliga......

Har haft en del att göra på sistone, men har rensat lite grann då tid (och lust!) funnits:

* Vinterjacka, använd alla vintrar sedan 2004, så den får anses förbrukad och väl värd sitt pris, vilket var ganska lågt om jag inte missminner mig =) Utbytt mot en fin Fjällräven parka.
* Ett gäng slitna och lite trasiga handskar, både mina och mannens.
* 2 st fejkläderarmband, mannens, han använder dom inte.
* Schweizisk armékniv, vi hade två så nu har vi en kvar.
* 1 muffinsplåt i teflon - inte bra med teflon och mat tillsammans, bakar väldigt sällan muffins, och om jag gör det så tar jag muffinsformar i papper istället.
* Ett par örhängen - använder mycket sällan.
* 1 kasse babykläder, sånt som inte direkt använts tidigare.
* 1 slickepott i plast/silikon - vill inte använda i matlagning.
* 1 redningsburk i plast - vill inte använda i matlagning, brukar reda såsen direkt i pannan istället.
* 1 sittdyna till köksstol
* 1 CD med flöjtmusik - i stort sett aldrig lyssnad på - en sådan sak som min man brukar påminna mig om (retas!!) som ett dåligt köp =)


/A
jeanette sandelin
2012-05-16 @ 05:18:28
URL: http://jeanettish.blogspot.com

en fjällrävenparka står på önskelistan!!!

turkos kanske...

kram från dalsland//

A
2012-05-18 @ 20:35:02
URL: http://mindreprylar.blogg.se/

Jeanette - ja jag gillar Fjällräven, att de använder naturlig impregnering till sina plagg t.ex.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0