Blocket igen...

Sålt en stor vacker ljusstake. Lite svårt att skiljas från den men om jag tänker efter är det sällan jag plockar fram den.
Den är oerhört vacker när den är rustad med ljus - på ett festbord.
 
Men...två gånger om året kanske...nä...MINDRE PRYLAR = en befrielse!
 
 
/B
Annasara
2012-10-18 @ 00:06:14
URL: http://loppisfyndat.blogspot.com

Hej där Birgitta! Vad kul att du tittade förbi min loppisblogg! Och vad roligt att få se ER blogg! Vilken grej! Jag är egentligen väldigt sugen på att göra samma sak, men samtidigt är jag en sån ekorre som alltid samlat på mig saker. Jag har liksom till och med små lådor med fina stenar och pinnar som kan va bra att ha. Jag samlar på allt! Älskar framförallt att få hitta på och göra nya saker av gamla ting. Det är sånt jag sitter och dagdrömmer om. Kommer absolut titta in till dig fler gånger också! Få lite städ-inspiration.

Och kul om dina Sunflowers också! Dom gnistrar verkligen fint i höstmörkret.

Allt gott!

Svar: Kul att du hämtar lite städ-inspiration... :) framöver!
Jag kan visst förstå dina små lådor med fina stenar och pinnar!
Tittar själv mot mitt skrivbord och tänker att jag måste sätta upp en massa inspirerande foton och bilder - för jag älskar ju att skriva!
Småsaker (som stenar och pinnar...) blir jag också glad av att se - men är ingen hejare på att göra något av dem; roligt för sådana som dig att ha den förmågan!
Nu var det ett tag sedan jag var på bloggen och även läste andras...Ska genast skutta in "till dig"! Ha det fint!
mindreprylar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0