Forsatt rensning...

Sålt två elektronik-prylar på Blocket.
 
Sålde dem billigt så schwisch! var de sålda!
 
Hade passerat "bäst-före-datum"...  :-)   ....
 
 
Ingen "påse" till R K detta veckoslut.
Klart att det minskar det som borde slängas när man så intensivt arbetat med detta snart ett år.
 
Mer överblick på hyllor.
Snabbt hittar man det som efterfrågas...
 
Städningen går snabbare och det ser prydligare ut!
 
Inga köksskåpar som borde röjas...
Det behöver inte vara perfekt men det är skönt att ha space mellan pennburk, kortlek och anteckningsbok. Inget som ramlar över en när man sträcker sig längre in på hyllan för att försöka få tag på något...
 
 
SKRIV och berätta om era framsteg - små som stora...det skulle vara roligt...
 
/B
Yve
2012-09-23 @ 17:27:28

Här rensas det för fullt i garderoben. 3 stora säckar åker iväg. Tyvärr får jag inte med mig övriga familjen i mina övriga rensningar. Men jag gör det jag kan och hoppas det ska minska så småningom.

Svar: Bra jobbat Yve! Jag har erfarit att det är rätt många som inte får med sig övrig familj i sitt rensande. tror dock att det är en process (som allting annat...). De kommer att se FÖRBÄTTRINGEN...på ett eller annat sätt.Fortsätt "kämpa"...hör gärna av dig igen!TACK för kommentaren!
mindreprylar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0