Nya tag...

Nu åker tudelad porslinsdam ("itusågade damen"...) som någon kanske köper för en billig penning på Sec...och limmar ihop och ställer på en hylla..?
 
- 2 svarta byxor som inte är bra (slängda)
- 1 par oanvända jeans (impulsköp) (Sec...)
- 2 sjalar...jättevackra - men när ska jag förstå att jag är inte typen som kan gå omkring med sjal om halsen...Det     är jättefint...på andra...Själv känner jag mig...bandagerad! (Sec..)
- 1 vacker gardinstång (guldmarmorerad...) men lite för prusseluskig för mitt tycke...ändå...Ska bara hitta alla delar    innan jag lämnar in den till Sec...
 
 
 
 
+ en vacker agenda
+ ett nytt mycket nätt och enkelt skrivbord
Denna lilla vackra läppstiftrosa diskmedelspump läckte diskmedel vid gängningen så den fick åka iväg...Nu blir det ingen mer pump utan diskmedlet får åka upp i överskåpet och endast komma fram vid användning...
 
 
 
 
Ut: 6 "prylar"
In:  2 ...
 
 
/B



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0