Stryk det!

När jag lika är inne på m-i-n-d-r-e och inte färre prylar vill jag (kanske) slå ett slag för den här bordsstrykbrädan från Clas Ohlson. Vet inte hur stadigt den står...den får inte glida - men tänk vad behändigt när man bara har en liten tröja eller top man vill stryka. Man slipper hämta och kånka på den vanliga strykbrädan och veckla ut den över halva köksgolvet... /B
Liie
2015-05-14 @ 15:23:49
URL: http://liielarsson.se

För mig som stryker ungefär tre gånger per år är en sån där liten alldeles lagom! Har inte just denna men en från Ikea och jag gillar den. Ser ut att ha samma typ av gummifötter och när fötterna håller sig på plats tycker jag den står hyfsat stadigt i alla fall.

Svar: Ja men det var ju roligt att läsa (att den står stadigt och att du gillar den...)
mindreprylar.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mindre prylar

Ett enklare liv med upplevelser i centrum, istället för prylar. Att våga gå sin egen väg, och att inte låta sig påverkas av andras åsikter om sig själv. Ett liv med mindre sysslor, där tid frigörs för att ägnas åt dom man älskar och det man älskar. En viktig del i detta är minskad och medveten konsumtion. Det finns ingen billig mat, inga billiga saker. Priset är det samma och betalas av någon, någonstans.

RSS 2.0